Condiții privind candidatura organizării unei competiții naționale în 2019

Comunicat 28.09.2018

„Candidatura privind organizarea unei competitii nationale in 2019”
 
         Pentru cei care doresc sa se inscrie pentru organizarea unei competitii regionale sau nationale in 2019, va transmitem mai jos o parte din conditiile care trebuiesc indeplinite in vederea depunerii dosarului de candidatura catre Federatia de Minifotbal din Romania.
 
Competitiile regionale si nationale organizate in 2019:
 
Cupa Romaniei 2019;
Campionatele Regionale: Nord-Vest, Sud-Vest, Sud-Est, Nord-Est;
Campionatul National;
Campionatul National al Firmelor si Institutiilor;
Campionatul National de Old Boys;
Supercupa Romaniei.
 
FMR ia in calcul pentru 2019 si organizarea urmatoarelor competitii:
 
Cupa Liceelor Carrefour si Campionatul National U21.
 
Membrii FMR, care doresc sa obtina organizarea unei competitii, vor introduce ca si informatii de baza in brosura de prezentare urmatoarele (va rugam folositi cat mai multe poze, adrese web sau pagini Facebook pentru locatii, hoteluri, etc.):
 
1. condiții de desfășurare a competiției:
 1.1. existența în aceeași locație (sau in apropiere) a două terenuri de minifotbal necesare desfășurării optime a competitiei, exceptie Campionatul National
Pentru organizarea Cupa Romaniei, orasul gazda trebuie sa dispuna de minim 6-7 terenuri
 1.2. vestiare diferite pentru jucători și arbitri,
 1.3. număr de locuri disponibile în tribune pentru spectatori,
 1.4.  sonorizare teren/terenuri (amplificator, mixer, boxe, microfon, cabluri, prelungitor, etc. )
 1.5. instalație de nocturnă,
 1.6. acces diferit pentru jucători, arbitri și spectatori,
 1.7. securitate, paza bunuri din incinta si din afara bazei sportive, garduri departajare (dupa caz)
 1.8. spațiu disponibil 300m² pentru activare sponsori.
 1.9  suprafata terenurilor de joc, dimensiune porti (3x2), Campionat National (4x2)
 1.10 alte facilitati baza sportiva (parcare, bar, piscina etc.)
 1.11 serviciu de curatenie (pentru evenimente in afara bazei sportive)
 1.12 sala conferinta, sedinta tehnica, spatiu acreditari 
 
2. condiții de cazare și masă: 
 2.1. costuri,
 2.2. posibilitatea de cazare în aceeași locație a tuturor echipelor (sau in apropiere),
 2.3. variante de cazare condiții 2, 3 și 4 stele.
 2.4. disponibilitatea suportarii (partial / integral) a unor cheltuieli de cazare: oficialii FMR, invitati, mass media si arbitrii participanti la competitie (cazarea, masa, arbitraj).
Campionat Regional - 8 pers, Cupa Romaniei - 20 pers, Campionat National - 16 pers
2.5. prezentarea va contine, poze cu unitatea de cazare, camere, locatie si oferta de cazare hotel
2.6 oprotunitati timp liber pentru jucatori si suporteri (locatii, adrese)
 
3. media, promovare si printuri
3.1 acces la internet WIFI sau cablu
3.2 acces internet mass media si transmisii TV (putere min. de 1000MB)
3.3. parteneriate media locale si nationale (radio, TV, presa scrisa, media electronica)
3.4 panouri si aviziere stradale pentru promovare eveniment 
3.5 amplasare bannere de promovare eveniment in locatii vizibile
3.6 tiparire afise, pliante, program, ecusoane etc.
3.7 tiparire bannere si roll up
3.8 pregatirea unui spot video al evenimentului (va include imagini si grafica cu sponsorii, al orasului gazda, precum si a locatiei)
3.9 media zone sau cort media (interviuri si discutii)
4.0 promovare eveniment in spatiu virtual si media audio-vizuala 
 
4. asigurare buget si sponsorizări 
4.1 parteneriate cu firme private
4.2 parteneriat cu autoritatile locale
4.3 alte sponsorizari
 
5. accesibilitate geografică (se va mentiona distanta intre cele mai importante orase)
6. asigurarea serviciul medical la jocuri si asistat de minim o ambulanta la terenurile de joc.
7. asigurare voluntari inaintea si pe parcursul evenimentului
 
Pentru organizarea Campionatului National, pe langa cele mentionate mai sus, va rugam sa ne prezentati o posibila locatie (de preferat central) in oras luand in considerare informatiile de mai jos:
 
1. amplasare teren mobil, banca de rezerva, spatiu arbitrii si observatori. Suprafata minima amplasare teren mobil 55m x 35 m
2. spatiu transmisie live jocuri- minim 4 buc schela metalica de 2m x 2m cu panouri si invelitoare impotriva ploii si asigurare umbra
3. tribune mobile minim 500 locuri (sau dupa posibilitati)
4. spatiu media, interviuri
5. asigurare internet cu o conexiune de min. 1000GB
6. asigurare curent electric cu priza de 220v sau dupa caz 380v
7. panouri publicitare in jurul a 3 parti din suprafata terenului, minim 50m x 30 m
8. amplasare steaguri, bannere in jurul terenului (de preferat in spatiul liber din tribuna)
9. serviciu de curatenie
10. toalete ecologice
11. scena pentru concert (optional)
12. documentele aferente autorizarii locatiei si amplasarii terenului mobil, emis de autoritatile locale.
13. In acelasi timp organizatorul local va prezenta si un document (contract parteneriat privat, contract parteneriat cu autoritatile locale, etc) prin care poate garanta costurile aferente organizarii competitiei. 
 
Organizare, tragere la sorti, Campionat Regional si Campionat National:
 
1. Asigurare sala conferinta cu minim 100 locuri
2. Asigurare conexiune internet pentru transmisie live
3. Asigurare operatori, echipament si camere HD pentru transmisie live
4. Asigurare printuri tragere la sorti (roll-up, banner de min 4m x 2m, nume echipe)
5. Asigurare urne si bile extragere
6. Sonorizare si microfon wireless 
7. Asigurare coffee break
8. Invitatie adresata oficialilor locali, presa locala, sponsori, parteneri, echipe 
9. Asigurare proiector sau TV pentru vizualizare live a tragerii
10. Asigurare voluntari, de preferat 4 fete, care vor purta echipament oficial al sponsorului FMR sau dupa caz alte imbracaminte 
 
Propunerile urmează a fi comunicate până pe data de 15 ianuarie 2019, urmând ca acestea să fie analizate de către membrii Comitetul Executiv. (propunerile vor fi trimise pe adresa de e-mail: fmr.office@yahoo.com).
 

Partenerii Federatiei de Minifotbal din Romania

TOP